Regnet fortsätter....

Har varit nere i stallet och släppt ut hästarna i ösregn, kändes så där att släppa ut dom idet här vädret men dom verkade nöjda iallafall. Gick en liten sväng med Sidney också som helst ville hem och sova igen. Han gillar inte när regnet piskar i ansiktet på honom, nu ligger han och sover som en stock!! Det är bara jag och Jack som är uppe, vi har ätit frukost precis. Hoppas det blir lite uppehåll idag för jag ska ner och rida min pålla.
Nu är det dags och röja av bordet och sen tänkte jag starta en tvättmasin, undrar om dom sovande uppskattar ljudet av den?


troligtvis inte.........

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

2009-06-14 @ 11:29:45
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna ☼

Vilket riktigt skitväder! vaknade tidigt som attan av att det regnade och av att Raoul snarkade...



Jag var lite trött när jag la upp filmerna igår men nu tror att jag fick till det... :)

/A

2009-06-14 @ 11:34:05
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0