Sidneys framsteg!

Min lilla vovve är såååå duktig! Han lär sig nya saker hela tiden, och han lär sig fort. Vi började öva skall här om dagen och nu kan han det. Sen tycker Zandra det är kul att lära honom lite trix, och nu håller dom på med "rulla runt" och han börjar fatta vad han ska göra nu.

Jag har ju haft med honom i stallet jätte mycket och börjar tycka hästarna är rätt ok. Vi har varit ute och gått tillsammans med Doris, min pålla. Så igår när jag skulle ut och rida (skritta) Doris fick Sidney följa med för första gången, och han skötte sig utmärkt!! Han är så himmla duktig och förstår vad man vill, klart han busar lite ibland också och biter lite i kopplet men han lyssnar när man säger till honom.

Och jag har såklart filmat lite!


Här övar Zandra skall och rulla, visst är han duktig?

Jag hade filmat när vi var ute och red också men det blir något knas när jag ska lägga upp den filmen på Youtube, jag får göra ett nytt försök senare.


Och JA........ han sover i sängen, i min säng så gott som varje natt och vi är sååååå lyckliga! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Sååå sööööt... Och vilken apportör är han inte... Lilleman som kom med min kamera som jag tydligen tappat tidigare under dagen ;)

NU sover vi 7 kvart i timmen ... visst!:)



Ciao Bella!

2009-06-07 @ 22:48:37
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Vonne

Ja det glömde jag skriva, att han hittade din kamera! :)

2009-06-08 @ 07:19:46
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag klandrar dej inte Yvonne att du vill ha myskillen i sängen. Det måste vara näst intill omöjligt att motstå Sidney när han står och ser bedjande ut.

Roligt att följa din blogg och läsa om vilket fint liv ni har gett Sid-pojken.



Många kramar

2009-06-08 @ 18:31:08
Postat av: Meya & Linda

Härligt att höra att det inte bara är Meya som sussar i mattes säng. I början när hon kom sov hon alltid hos oss men nu väljer hon helst sin egen säng. Trot eller aj men jag saknar henne i sängen;)

/Linda

2009-06-09 @ 22:41:03
URL: http://irlandmable.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0