Torsdagkväll....

och vi har precis sett filmen "Bruce den alsmäktige" på Dvd. Thommy och jag var ute på en långpromenad med Sidney i regnet innan. Sidney var dyblöt när vi kom hem så han fick ligga i hallen och tugga ben tills han torkat lite. Han ligger fortfarande och tuggar på benet, har aldrig haft en hund som slukar ben som han.

I morgon ska jag åka till Täby centrum med Zandra och handla skor till henne som hon ska ha på sin avslutningsbal. Hon behöver en liten väska också som passar till klänningen. vi får se vad vi hittar, kanske lägger jag upp en bild.
Nu blev duschen ledig så nu ska jag passa på att hoppa in i den.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej

Sofia har hittat klänning, skor och smycken till balen så hon är redo. Det är bara en liten väska som saknas, men Sara kanske har någon som passar.

Kram

2009-06-05 @ 08:34:40
Postat av: Vonne

Hej Annica! Zandra har också klänningen klar, men lite detaljer saknas som sagt. Hon ska ha något i håret också.Vi får se vad det blir.Kram

2009-06-05 @ 09:30:53
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0