Vårkonsert 1/6-09

I måndags var jag, Thommy och jack på Zandras Vårkonsert med skolan. De var som vanligt jätte duktiga, men dom har övat så himla mycket inför Musikalen dom hade förra veckan så det är lite si och så med texterna ibland. Men sången är fantastisk och det är en otrolig stämmning att sitta och lyssna. Här får ni några smakprov!

Zandra längst fram till vänster.



Forever young! Zandra sjunger lite solo och även Sarah hennes kompis. Som sagt lite si och så med texten.



Åh den här tycker jag är så fin!! Zandra inklämd längst bak, kort som hon är!


Och så min favorit "Gabriellas sång" från filmen "Så som i himmelen".
Det blev lite traumatiskt bara, för en flicka svimmar mitt under sången, men dom fortsätter så gott det går.

Tack för en fin konsert alla 8:or och 9:or i Bergtorpsskolan!

Kommentarer
Postat av: p,

shit! det sa ju typ bara plopp och så föll den där tjejen ihop. hon lixom bara försvann. va läskigt. :S

2009-06-03 @ 16:03:24
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0