Vårkul! 31/5-09

Vår egen lilla gårdstävling där alla som vill får vara med, gammal som ung, tävlingsryttare eller nybörjare, häst eller ponny. Elin och Zandra hade gjort en fin liten bana med sex språng, höjd kunde man önska själv. Det hoppades från 50cm ända upp till en meter, totalt tio starter blev det. Själv kunde jag ju inte delta i hoppandet då Doris inte är fräsch än, men jag agerade fotograf och banpersonal.

Här kommer lite filmer och bilder på dom duktiga deltagarna!
Anna på Varre, 50cm, dom var så duktiga!



Elin på Gulliver, här går det som på räls! 80cm.


Madde på Tequila som var knoppad dagen till ära!



Efteråt var det picknick i det vackra vädret!
    

Och Anna stod för underhållningen! Hi hi......


Till sist ett par fina pållar med rosetter! Elin, Gulliver, Zandra och Varre.

Det skulle vara en film när Zandra hoppade Varre också, men hur jag än gjorde så kom den inte med. Jag gör ett nytt försök i morgon.

Tack alla för en kul dag!!






Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Åhhh... vilka roliga bilder du fick med o fina på ållarna med tjejorna som även var bankonstruktörer och byggare... Gillar mina strumpor!! haha...



Jag har lagt upp lite av det jag filmade...

Nu ska jag sova om jag ska orka upp i morgon bitti :)

Suss...

/A

2009-06-01 @ 23:32:26
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Mickis

Vad roligt det ser ut. Grattis till alla, med fina rundor :)

2009-06-06 @ 12:53:17
URL: http://mikeytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0