Gårdagen.....

torsdag var en rätt vanlig dag men ledig. Jag och Sidney gick ner till stallet klockan åtta och släppte ut hästarna. Mockade och fixade allt så bara ridningen var kvar till senare. Sen var jag hemma med barnen och Sid hela dagen, jag städade lite och åkte en sväng till affären, ungarna hade vattenkrig på studsmattan. Thommy var ock kastade frisbee hela dagen med Mats.

Anna kom över på en fika vid tre tiden sen åkte vi ner till stallet, jag, Anna, zandra, Elin och Julia. Jack och Sid stannade hemma med Thommy som kommit hem. Vi lastade in Diddi i transporten och åkte till Nibble så Zandra fick rida i ridhuset. När vi kom tillbaka red Anna, Elin och jag till Ängsholmen. En skön tur på kvällskvisten! Vi skuttade lite pinnar och stocken och tog härliga galopper över engarna. Zandra gjorde en stortvätt på Diddi medans vi var ute och red, så nu är hon vit en stund igen.

Sen blev det en sen kväll framför tvn med allt för mycket gott att äta!!

Tog den här bilden på Jack igår, kolla vilka vackra blå ögon han har min son!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Oj!... jag har aldrig tänkt på att han så stora blå ögon... :) Kanske för att han inte törs titta på mig, den elaka tanten...haha



/A

2009-05-22 @ 22:28:24
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0