Så trött.....

Var jag igår kväll att jag inte orkade blogga. Jag hade hoppträning tillsammans med Anna kl.18.00 för Elin och Zandra. Det var jätte kul men Doris var så trög att jag blev helt genom blöt av svett. Tjejerna hade gjort en jätte kul övning men svår, har tyvärr inga bilder att lägga ut men det kanske kommer en filmsnutt så småningom. Vill ni se upplägget på träningen kan ni gå in på Annas blogg hon har en skiss där. Anna! jag är grymt imponerad av hur duktig du var redan första gången!

Thommy tog en promenad med Sidney och kom och tittade på oss, Sid blev jätte glad när han upptäckte matte på hästen!

Umgicks med familjen en stund och Tittade på Cesar klockan åtta som vanligt och sen stupade jag i säng..........

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Hehe..hamnade under fel inlägg ^^



Äsch! bara lite jävlar anamma... När den värsta skräcken lagt sig så var det riktigt, riktigt roligt! Tusen tack för sällskapet och för all uppmuntran. Tittade på filmerna och jag ser verkligen ut som barbamamma (=rund) fast inte lika söt. Längtar till nästa tillfälle :)

Kram!



2009-05-05 @ 13:50:19
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0