Glad måndag!

Känner mig på ett otroligt bra humör idag, nöjd och glad helt enkelt. En skön känsla så här på måndagsmorgonen.
Måndagar brukar vara jobbiga annars tycker jag.

Red min pålla i går em, jag tog slingan själv eftersom jag var osäker på vilket tempo jag skulle kunna hålla. Anna erbjöd annars sällskap med henne och Emelie. Doris betedde sig mycket märkligt i lördags då Lina hade henne, hon hade studsat runt och sparkat och nästan rest sig på gången. Ett sånt beteende är obsolut inte likt min Doris så Lina ringde mig och jag åkte ner. Då hade hon lugnat sig lite och jag kliade henne i skapet (jätte skönt!) och lyssnade på magen, var rädd att hon fått en kolik känning. Sen tog vi en promenad med henne, och efter det har hon varit som vanligt märkliga häst?! Stackars Lina, hon blev så orolig! Ridturen i går gick iaf utmärkt hon var pigg och glad. Även om alla säger -Äh det är inget fel på henne! så blir jag orolig när hon inte beter sig som vanligt, och man får en orosklump i magen. Men nu verkar hon helt ok :)

Därför kanske livet känns så lätt att leva idag!

Ha en riktigt bra dag alla!


Doris <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Tack detsamma!

Jättefin häst du har :)

2009-11-09 @ 12:15:30
URL: http://elinpamlin.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt att du känner dig pigg, glad och alert :) Jag är då din raka motsats idag. Känner mig rent ut sagt bedrövlig. Kommer sent till stallet idag, utvecklingssamtal kl 18-18.30...

/A

2009-11-09 @ 13:50:29
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0