Måste baka.....

Ska ha kalas för Jack på lördag och jag har inte ens börjat baka än. Handlade hem allt till förra helgen för börja i tid, men icke! Helgen gick och inte en ända bulle blev till, nu kommer jag få stå till mitt i natten i morgon ist. Idag kommer jag inte hinna, ska på utv.samtal med Jack efter jobbet och sen till stallet. Jag får köpa lite kaffebröd och göra tårta och bullar själv. 
Doris vilade igår så jag borde rida idag, och så skulle jag vilja hinna träna lite. Körde ett halvtimmes corepass i tisdags men igår blev det bara en promenad med Sid. En stor bit prinsesstårta klämde jag i mig också, eftersom vi firade Jack lite med familjen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0