Ny dag nya utmaningar, eller?

Nä det blir nog mest dom gamla vanliga utmaningarna.

I dag har jag intaget av hästarna, ska försöka komma iväg från jobbet klockan tre så jag kommer hem tidigt från stallet. Ska försöka hinna träna lite själv och ägna mig åt familj och hund, får se i vilken ordning det blir..........
Känner mig trött och har en aning huvudvärk, hoppas det går över. Har försökt med mycket vatten och en hel del kaffe men utan resultat, kanske en promenad i friska luften på lunchen kan hjälpa? Vi får se!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

varenda dag är en utmaning :)... Man pressar till det yttersta för att hinna med så mycket det bara går. Det är inte konstigt att man är trött för jämnan. Vi hinner inte ses idag. Nu ska jag köpa jacka med Elin SEDAN åker vi till stallet <suck>...

Släppte huvudvärken?

Kram!

2009-11-05 @ 17:11:48
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0