Agility DM

Igår söndag var jag och Sidney på Öbk och hjälpte till på Agility DM. Jag var hinderfixare och satt bredvid banan och plockade upp rivna hinder. Det ösregnade på morgonen men sen blev det uppehåll som tur var, även om jag var välklädd i regn och vindställ så var jag djupfryst när jag åkte hem.
Det var massor av hundar och folk överallt, super bra träning för Sid som först trodde alla var lek kamrater. Men han skötte sig fint för att vara första gången. Vi åkte dit till halv nio och kom hem vid halv tre, Sid var helt slut när vi kom hem och sov som en utter.


Dom hade anordnat en "fiskdamm" till hundarna, det var en liten hage där det låg massor av paket som hundarna fick gå in och hämta. Sid valde ett grisöra, gott!! 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Gott sa vovven ;)



Tråkigt med Dorp :(

Hoppas att det bara är tillfälligt. Jag skällde som en bandhund på Elin som inte sagt att de skulle rida mot Bogesund.

Sist var det Varre som blev halt efter avtrampningen av dojjan då de red på Ängsholmen...

2009-10-12 @ 16:01:29
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0