Lördag!

Efter frukost i dag åkte Sidney och jag hem till Annica, vi ses tyvärr inte så ofta från att ha setts varje dag då vi jobbade ihop. Men desto roligare då det händer! Vi gick först en härlig långpromenad med vovvarna, sen tog vi en fika framför brasan som Ove fixat. Jag fick se film från deras bröllop nyligen, och det var så fint att det kom tårar en lipsill som man är. Det var en riktigt mysig förmiddag!

När jag kom hem tog jag tag i städningen hemma, Thommy försvann ut på tomten?! Men nu är jag iaf klar och nu ska jag softa i soffan!!

Go kväll!


Här är en bild på grabbarna, Gunnar, Svante och så Sid. Det var så dåligt ljus för mobilkameran så det blev suddigt tyvärr.

Kommentarer
Postat av: annica

Tack för en jätte härlig förmiddag. Vilka fina vovvar vi har. Kram

2009-10-24 @ 22:34:27
Postat av: Anna ☼

Härligt att få träffa sina nära och gamla vänner. Vi kanske ses om en stund?

Kram!

2009-10-25 @ 11:36:08
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0