Diddi har flyttat till Berga!

I går flyttade lilla Diddi till berga! Anna var snäll och följde med Zandra och mig dit, dessutom körde hon hela vägen. Jag var ganska nervös, och orolig för hur det ska gå för Diddi där borta så det var skönt att slippa köra transporten. Men allt har gått jätte bra, hon har blivit en tuff tjej våran Didden!

Zandra står med Diddi i ett stall på sex hästar, dom sköter allt själva med schema för stalltjänst var tredje vecka, det innebär att Zandra måste stanna på skolan var tredje helg. Hon har stalltjänst den här första veckan för Diddis skull.

 
Diddi i sin nya box, en stor hörnbox med fönster.


Och en till......

Fick mms bild av Zandra i morse då dom släppt ihop Diddi med sina nya kompisar, två snälla pojkar.
Hon tog själv kontakt med dom, och stod lugnt och betade.



Hon kommer ha nära till ridhuset....

Ridhuset fotat från stallet.

Och så stallet.....


Jag tror det kommer bli bra för både Zandra och Diddi, dom får mycket tid tillsammans, men det blir väldigt tomt hemma.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

... det blir inte bara tomt hemma... det blir tomt för oss i stallet också...

Men jag lovar att de har fullt hus på Berga ;) :)

Kram

/A

2009-09-07 @ 11:17:42
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: p,

vilken lyx zandra har fått med allt! (:

du får hälsa henne från mig nästa gång hon kommer hem.

kram!

2009-09-07 @ 21:30:24
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: p,

sv: jag flyttar dilba prelleminärt(stavning?) den 26 september. (:

2009-09-07 @ 21:31:26
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0