Så trött.....

idag att jag har svårt att hålla ögonen öppna, ännu mindre focusera på arbetet. Och så har jag ju min lilla adepter som jag ska ta hand om hela dagarna och lära upp, det prövar tålamodet kan jag säga. Och jag vet att tålamodet är fiskarens bästa vän, men jag är ju ingen fiskare.

Mötet på Berga tog tid vill jag lova, vi var hemma vid tio tiden. Men det var det värt för det var jätte trevligt. Det verkar bli toppen för Zandra att ha hästen där, hon kommer ha tillgång till både ridhus och duktiga tränare på fritiden och lära sig massor.

Sen ska man varva ner och försöka somna bums för jag vet att klokcan ringer vid fem på morgonen, nästan omöjligt!

I dag går jag hem tolv från jobbet och umgås med Jack och Sidney, fredagsmys!!

Trevlig fredag alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en riktigt trevlig fredagsmyskväll!

/A

2009-09-04 @ 14:45:23
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0