Agilityträning 13/4

Var och tränade på klubben igår kväll, vårpremiär! Vi plockade fram alla hinder, det tog en stund. Tränade mycket slalom med Sid men också en del andra hinder. Chezzie tränade jag mest "sitt stannakvar" och vanliga hopphinder, tränade även kontakt att focusera på mig, det gick riktigt bra.

Mitt som jag höll på att träna Sid dök två råddjur upp, som tur var är det staket runt planen. Men Sid drog från mig och dök såklart rakt in i staketet smart som han är "NOT". Han skrek till av smärta och chock och kom så småningom tillbaka till mig oskadd. Efter det var han väldigt ofocuserad på mig och träning, tittade bara efter råddjur!!

Det var en händelserik kväll, min tok till hund "Sid" rammade en av mina träningskompisar i full fart och hon stöp omkull, självklart var det lerigt där. Både jag och Sid fick skämmas men Anneli tog det med ro och gjorde inte illa sig, skönt!

Men i det stora hela var det en jätte rolig kväll och hundarna var supertrötta när vi kom hem, ett av mina mål uppnåt med träningen;)



Chezzie måste ha den längsta tungan i världshistorien!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hon är hemskt söt ;)

Kul att det gick bra med allt (inkl människor) :)

Jag måste komma och kolla någon gång.

Kramen!

2010-04-15 @ 09:29:47
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna ☼

Nytt nr till mobilbloggning 0730-121 163. Nu behöver man inte skriva "Blogg" i början av inlägget och det går att bra att skicka både MMS och SMS... Fungerar utmärkt, jag har provat :)

Kram!

2010-04-17 @ 12:24:04
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0