Besviken....

och faktiskt lite arg! Har sett fram mot kursstarten i Agility, och så blir det inget......antiklimax!
Antalet deltagare var för få när den skulle börja i söndags. Vi ska iaf göra ett nytt försök den 28e, då får vi hoppas att fler vill vara med.

Helgen har varit jätte bra ändå med en hel del sol och värme, många promenader och mys i soffan.
I fredags fyllde Zandra 17 år och dom närmast sörjande var och gratulerade, dock saknades Thommy som var i Malmö och tävlade med sina plastlock hela helgen.

I söndags var jag i stallet, tog med mig lite överblivet fikabröd och fikade med barnen (ungdommarna) i stallet.
Sen hjälpte jag, Moa och Jack till och sätta upp hinder på volten till Zandra och Elin som skulle hoppa.

Ikväll ska jag iaf åka till klubben och träna lite själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0