Onsdag 7/4

Skrittade Doris igår för första gången på fyra månader, hon var pigg, glad och trampade på jätte fint! Det kändes riktigt riktigt bra :) Zandra följde med på Blues, vi red kyrkslingan. Det ska bli underbart att komma komma igång med ridningen igen, hoppas igångsättningen går bra bara.

Efter stallet packade jag in Sid och Chezzie i bilen och åkte till Wbk, anmälde mig till fortsättningskurs i Agility med Sid. Jag är väldigt sugen på en Freestylekurs också men vet inte om jag har råd, dilemma!! Om vi behåller Chezzie så vill jag ju gå kurs med henne också. Jag kommer ju träna henne i Agility också men det skulle vara kul att gå kurs.

Stöp utmattad i säng vid 22.00 


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du skaffat ett nytt hjärtebus?? Riktig sööötis det där

2010-04-09 @ 15:10:19
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0