Rymmare!

Hade varit ute på kvällens långrunda med Sid och Chezzie, en promenad på en dryg timme. Släpper in hundarna på tomten och dom springer runt och leker på baksidan, sen hör jag att Chezzie skäller och går för att titta på vad. Då är Sid inte längre kvar på tomten! Han har hoppat över staketet och stuckit till skogs!! Han syntes inte till på några minuter men kom sen hem självmant. Han måste fått syn på något djur och tagit upp jakten, kanske är det inte bara bra att träna Agility, nu har jag en hund som hoppar väldigt bra och väldigt högt!! 

BUSE!!

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Inget fel på att träna hopp och agility. Däremot måste ni kanske träna på NÄR han får hoppa... ☺

Du har tur att han kommer hem iaf, mina grannar får hämta sina hundar just nu... Mina tjejor löper

2010-04-09 @ 15:08:23
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0