Agility träning!

Japp! i kväll har Sid och jag varit i ridhuset på Broknäs och tränat. Vi var ca elva stycken som var där och tränade och tog en fika tillsammans. Sid är duktig och hoppar allt jag ber honom om, men han är en riktig slyngel nu för tiden! Rätt som det är drar han bara iväg till närmsta hund och ska leka, och förstör deras träning! Pinsamt!! Men jag varnade för det innan som tur var innan vi började och alla var snälla och motade iväg honom. Från att vara helt fokucerad på mig och det vi gör så blir han helt blokerad och bara stänger av och sticker iväg?! Tonårstrots? Jag hoppas det för då går det väl över så småning om....

Nu kommer vi träna i ridhuset varannan söndagkväll innan våren kommer.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Självfallet ska du åka med mig :) Har du bara tid, ork och lust att tampas med en kräksjuk Anna...



Sid är ju bara en glad kille. För att inte säga en helt underbart glad och trevlig kille ;)

/A

2010-01-18 @ 11:53:36
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0