Jobb jobb jobb.....

Vi har så otroligt mycket att göra på jobbet nu, och det ska man väl vara glad för i dessa tider men övertiden gör en så förbaskat trött. Min mamma har varit en klippa och tagit hand om barn och hund, Madeleine hjälper mig också en del hemma som tur är.

I dag gick jag iaf hem tidigt och tog in hästarna och tog en promenad med Sid och pållan, Doris kom travande mot mig i hagen när jag skulle ta in dom, halt men bättre! I morgon får jag inte gå hem 12 som jag brukar, måste stanna så länge som möjligt innan jag måste hem och ta in hästarna, sen blir det även till att jobba på lördag tyvärr.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill bara skicka en kram.

Var rädd om dig!

2010-01-25 @ 13:04:11
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0