Lets dance börjar i kväll!!

Ja så är det ju, Lets dance 2010 börjar i kväll klockan åtta på Tv4, ett av mina absoluta favorit program. Jag älskar dans och har gjort sen jag var liten. Saknar dansen jätte mycket, Thommy och jag gick ju och buggade varje vecka förut. Ett fantastiskt roligt sätt att motionera, svetten rann fullkomligt efter en kväll. Men nu blir det bara dans någon enstaka gång då det är någon fest, och det är ju väldigt sällan. Tiden och pengarna räcker liksom inte till åt allt man vill göra. Kanske tar jag upp dansen igen då det är läge, men just nu är det väldigt mycket häst och hund i mitt liv.
Men i kväll ska iaf jag njuta framför tvn.

Trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

God morgon!

Nice... Vad tittade vi på?... En fars med tokstollarna (vad de nu heter)... Raoul är inte så road av Lets Dance, Idol osv, osv... Drack ett par glas vin innan jag fullkomligt stupade i säng straxt innan 22.



Hjälper dig gärna med header. Men du måste förse mig med materiel... bilder och hur du vill att det ska se ut... Jag är ju ingen stjärna på design och jag kan inte kodningar mm, men det går att luska sig fram lite iaf :)

2010-01-09 @ 08:19:26
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0