Fegisar...

det är våra pållar det! Zandra och jag gick ut till Ängsholmen för att hämta in Doris och Didden, vi skulle rida. När vi kom till stallet svepte Didden två hinkar vatten!! Doris drack nästan en hink, mycket för att vara Doris. Antagligen har de inte vågat sig ner till vattnet. Så när vi gick tillbaka med dom till Ängsholmen tog jag Doris i grimman och ledde ner alla till vattnet. Gulliver var jätte törsig och drack ordentligt, Kopia tyckte det var läskigt men smög sig ner tillslut och Curly tyckte att tio meter var tillräckligt nära. Didden höll sig långt ifrån men hon hade ju redan släckt törsten inne, och Doris gick ut en bit med mig stående på en sten ute i vattnet. Vågade inte ta upp mobilen och fota då jag stod där ute :)

Hoppas dom fattar vart dom ska gå och dricka nu då!








Kommentarer
Postat av: Anna

Sickna dumskallar ;)

2010-06-09 @ 15:38:29
Postat av: Sara

En vis man sa en gång (vem vet jag ej, ej heller när)



*"Man kan leda hästen till vattnet men man kan inte tvinga den att dricka"*



Låter väl solklart?? Klart de dricker när de blir törstiga.

2010-06-11 @ 12:15:05
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0