Uppförsbacke!

Nu har jag klarat av fyra veckor av tolv på mitt träningsprogram. Viljan att kunna ut och jogga finns verkligen men att jag någon gång ska klara att springa milen känns orealistiskt. Det är målet med det här programmet jag följer. För mig är målet att kunna ut och springa kanske 3-5 kilometer utan att dö, men även det känns långt borta just nu.

Jag har fått ont i min fot igen, vet inte om jag gnällt om det på bloggen tidigare? Men antagligen har jag en hälsporre, inget som syns men gör fruktansvärt ont. Har inte känt av den på hela sommaren men nu börjar den göra ont igen. 44 åriga kärringar ska väl inte börja jogga?? Men jag tänker inte ge upp!! Ska försöka strama åt matintaget och gå ner några kilo så kanske det känns "lättare".

Jag kämpar vidare i uppförsbacke!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Oh NO!! inte foten igen. Jäkla skit! Hälkuddar med gele i hjälper förstås inte? Vad gör det om du aldrig kommer att klara "milen", det kommer inte jag heller att göra, men allt man gör för att må bättre är bra, mycket bättre än att låta bli. Du är jätteduktig! kram!

2011-08-14 @ 13:00:17
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0