Checkpoint 1

I morse gjorde jag min testrunda före frukost, fyllde bara på med vatten innan. Värmde upp lite genom att gå en stund innan, och stretchade ut vadmusklerna. Jag gick ut ganska hårt i början men sänkte tempot för att orka hela vägen. Jag förbättrade tiden med hela 6 minuter, från 25 min till 19 min vilket känns underbart! Men det roligaste är nog att det gick så mycke lättare än vecka ett. Behövde inte gå långa sträckor för att återhämta mig och var inte helt slut efteråt. Vaderna krånglar men inte lika mycket som förut.

Det här var en riktig kick för mig, jag känner mig full av energi och lust! Nästa vecka går jag in i en ny fas, då börjar jag jobba igen. Det känns inte tungt i sig men jag måste få in mina träningspass i vardagen. Man har ju så mycket tid när man är ledig. Men det ska gå!!

Tack min kära dotter för att du inspirerat mig till det här, du har skapat en trend. Det har nämligen blivit ringar på vattnet, många är vi nu som kämpar med löpträning. Fick höra senast i går att en till hakat på, och det sporrar mig ännu mer att fortsätta.

Kom igen nu alla, nu kör vi!!

Kommentarer
Postat av: maddis

Vad glad jag blir! Kul att du har hittat ytterligare en träningsform du gillar :)

Du fick ju tom bättre tid än mig ;)

2011-08-19 @ 15:49:41
URL: http://gapavatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0