Heja mig!

Ja jag tillåter mig att heja lite på mig själv för att jag håller mitt träningsschema. I dag var det alternativträning och jag körde 30 min Aerobics och 30 min Core, och båda mina döttrar hängde på. Vi hade riktigt kul! Men oj så svettig man blev. Jag känner att jag stelnat till i kroppen det senaste året bara, för det var nästan så länge sedan jag körde dom här passen sist. Det är jobbigt när man känner hur åren tar ut sin rätt på kroppen. Men nu ska den här kroppen komma igång igen!

Heja Vonne!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

heja,heja!



Ja, jag har ju blivit så stel att... Näää... det berättar jag inte här. Det tar vi vid något tillfälle vi ses ;)

Kram!

2011-08-04 @ 10:02:42
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0