Jag har tagit mig över en tröskel...

tror och hoppas jag i alla fall. Första passet på vecka 4 var 35 minuter, jogga 5 min och gå 2 hela 35 minuterna. Och jag klarade det!!

Kände mig taggad idag och tog med mig båda hundarna. Valde att jogga i skogen och det var som balsam för mina ben. Visst fick jag kramp i vaderna men inte alls som tidigare och efter två stretchningar var dom ok. Och jag klarade att jogga 5 minuterspassen, hur är det möjligt?? Jag kände mig lättare i kroppen och benen värkte inte hela tiden, det var underbart!! Hoppas det får hålla i sig nu.

Det enda problemet att jogga i skogen är att min runda inte räcker till längre, man hinner väldigt långt. Men jag fick ta en liten extra sväng. Tänker fortsätta att jogga i skogen den här veckan och testa grusvägarna igen senare.

Bra jobbat Vonne!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Bra jobbat! Du ska också vara sjukt nöjd med dig själv :)

Kram!

2011-08-08 @ 15:48:39
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Sara

Men Vonne vad jag blir imponerad... vad roligt... håller med syss... du ska vara sjukt nöjd med dig själv...

Keep up the good spirit!



kram

2011-08-09 @ 10:52:53
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0