Flisan..

är inne i en bra period nu och har varit superfin då Zandra ridit henne det senaste fyra dagarna. Lösgjord och tydligen jättetrevlig att rida. Känner fortfarande stor sorg över att jag givit upp min ridning, den där underbara kännslan när det funkar... men, men vi får se vad framtiden ger. Och jag glädjer mig åt att Zandra får det att funka med Flisan.

Synd är det i alla fall att Zandra och Flisan inte kommer iväg till träningen för Per i morgon, eftersom jag ska lämna in bilen på verkstad, och Zandras far kunde absolut inte köra henne.

Vi får helt enkelt vänta på nästa tåg...






Vackra lilla Flisan

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket vonne !

Du har helt rätt, när jag såg hunden svante på gården blev jag knäsvag, hur söt som helst! Det är ju därifrån jag fått de ;)kram

2011-12-12 @ 14:10:46
URL: http://lindmans.blogg.se/
Postat av: Anette

Du skulle inte kunna tänka dig att låta en riktigt duktig ryttare rida till henne då? Så kanske det blir lättare för dig att rida henne sedan, menar jag. :)

2011-12-15 @ 23:06:36
Postat av: Vonne

Absolut Anette! Min dotter rider henne jättebra och hon utvecklas hela tiden. Hon blir förhoppningsvis mer medgörlig när hon blir mer utbildad. Kul att du tittade in :)

2011-12-16 @ 09:18:54
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0