Lite upp och lite ner!

Söndagen i Globen var toppen med trevligt sällskap hade jag hur kul som helst! Köpte bruna skydd till Flisan runt om, ett Svea-ländtäcke och ett supersnyggt Svea-tävlingstäcke i ull. hon kommer bli hur snygg som helst. Köpte lite annat smått också. Showen drog som vanligt ut på tiden och det blev en sen kväll.

I tisdags körde jag ut Flisan till Zandra på Berga. Flisan sköter sig utmärkt och blir där till söndag. I går hade dom hoppat, och hon tog en meter utan ansträngning.

Fick tråkiga nyheter här om dagen... Emellie i vårt stall ska flytta! Och det känns riktigt tungt, hon är en riktig glädjespridare full av energi. Hon är i Annas och min ut och in-grupp i stallet och har varit super att samarbeta med. En stor förlust för stallet och oss personligen. Men jag hoppas och önskar att hon hittar rätt ställe närmre sitt jobb.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lika lite som jag själv har bloggat har jag läst andras bloggar :( kanske hittar jag blogglusten igen någon gång. Trist att man tappar sina få läsare eftersom man verkligen suger på att uppdatera. Globen var helt fantastisk, det gjorde oss gott ... Jag ska iaf ta o åplocka fram allt det fina jag köpte trots att det kanske inte blir något tantläger för mig. Jag känner en stor sorg över att Emellie flyttar, det gör verkligen ont i mig. Kram

2011-12-04 @ 12:08:17
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0