Morgonpass i stallet..

är faktiskt riktigt mysigt! Inte när klockan ringer 04.40 och Ekman sparkar upp mig ur sängvärmen, men sen när man väl är uppe och kommer till stallet då är det skönt. Bara jag, Chezzie och hästarna!
Chezzie är det perfekta stallhunden har jag kommit på. Jag behöver aldrig ropa eller undra vart hon är för hon följer med som en svans, även i bäckmörkret då vi lägger ut hö i hagarna. Hon håller undan från hästarna när vi går ut, men är i närheten. Sid är inte förtjust i att vara i stallet och jagar både hästar och vilt om han får chansen, så han tar morgon rundan med husse istället.

Ha en skön dag!


Chezzie

Kommentarer
Postat av: Anna

så söt :)

2011-12-08 @ 17:31:40
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0