Solsken!

Tänk att lite solsken kan göra så stor skillnad. Allt känns lite lättare och lite roligare, att åka till stallet och gå ut med hundarna tex. I dag fick pållarna nya skor och Flisan visade sin bästa och trevliga sida sötnosen! Zandra red ut en sväng på båda pållarna i solen, Flisan var tydligen superpigg!! Själv ägnade jag mig åt att mocka och underhålla hovis, pratsjukare människa har jag sällan träffat.

Min förkylning vill inte ge med sig och inte hostan heller, har dessutom huvudvärk som grädde på moset. Det kommer bli en väldigt stillsam nyårsafton för min del.

Gott slut och ett Gott Nytt År till er alla!


Man kanske skulle haft en bild på fyrverkerier? Äh jag tyckte en sol passade bra i dag.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Man får nästan vårkänslor när det är så fint och soligt väder :)

2011-12-30 @ 23:24:57
URL: http://gapavatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0