Efter en härlig helg ligger jag nu här....

och mår inge vidare. Det började med nackspärr och sveda i halsen igår, sen började jag hosta och i morse värkte huvudet så jag trodde det skulle sprängas. Och ovanpå detta mår jag illa! Vad är det för konstig sjukdom?!! Vill bara sova men det går inte eftersom jag hostar så fort jag ligger ner. Så nu halvsitter jag i soffan under en filt....

Helgen då? Jo det har varit en riktigt bra helg. Fast fredagen blev lite väl slitsam, men är huvudet dumt får kroppen lida som man säger. Hade beställt fyra rullar hö, ni vet sådana där jätte stora! Det blev lite missförstånd i komunikationen och helt plötsligt låg dom utanför stallet utan någon som kunde lyfta upp dom på loftet åt mig. Jag svor ganska långa ramsor.....men men bara att ta tag i problemet. Thommy och jag rullade in dem i stallet och öppnade rullarna och bar allt hö löst upp för trappen. Herregud gud så mycket hö det blir när man rullar upp dom!! Fick jag träningsvärk? Ja, det kändes som jag hade blåmärken i röven då jag red dagen efter.

Lördagen och söndagen bestod av tvåtimmars rundor i solen med vovvarna, och mysiga ridturer! Hann även med ett födelsdagskalas på lördagen.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0