Har man lovat så!

Jag utlovade ju film på mig och Flisan, det känns lite jobbigt att se sig själv på film men oj så nyttigt! Men det går inte att lägga upp film på bloggen, jag vet inte varför? Jag gör som jag brukar men den kommer inte upp. Men filmerna ligger på Youtube, bara att söka på "Flisan och jag, min första lektion" Så kan ni kolla! Fem stycken finns det.

Tänk nu på att det är första lektionen och nivån är låg, jag vinglar och viftar omkring där i sadeln. Men Flisan var fantastisk måste jag säga, hon försökte verkligen förstå vad jag ville. Visst testade hon mig för att hon kände att hon kunde, men ändå jag tycker hon skötte sig toppen. Jag har svårt att hålla en jämn volt då mina skenklar är näst intill obefintliga, särskilt innerskenkeln. Och balansen....ja ja slut men förklaringar, se själva!




Kommentarer
Postat av: Anna

... Nu har jag (tjuvtittat på arbetstid) på filmen du la ut i FB.

Det ser inte alls så pjåkigt ut. Jag tycker att du är jätteduktig.



Ja, sena träningstider är ju lite slitigt, men annars hade jag inte fått rida alls för Rebecca denna vecka heller... Bra att välja :)

2011-03-01 @ 09:16:56
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0