Fick ett mail...

och det var Jennie som undrade när jag kunde komma och träna. HJÄLP! LÄSKIGT! Var min första tanke, men så bet jag ihop och tänkte -Vad fan, det är ju det jag vill!! Och nu har jag svarat på mailet, så nu får vi se när det blir.

I dag red jag ut med Julia (Thommys dotter) som fick låna Mr Boki, vi red ner till Sandviken och tog klätterbacken och sen hem samma väg. Flisan var pigg och glad som vanligt, men jätte lydig. Jag blir så glad varje gång jag upptäcker att hon faktiskt lyssnar på mig, och hon gör inga dumheter alls. Hoppas det håller i sig! Känns så otroligt bra nu, jag har ridit hela veckan utom en dag då jag tömmkörde henne och så hade hon en vilodag. Har funderingar på att ge mig ut ensam i morgon, det blir första gången i så fall. Måste ju kunna stå på egna ben och inte bara rida då jag får sällskap.

I morgonbitti har jag utsläpp, tänker ta med mig vovvarna och gå en riktig långis. Så det är snart dax för sängen!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0