Dagar som gått...

I fredags var Thommy ute med sin stora son Jocke och åt middag och tog ett par öl, dom ses alldeles för sällan. Själv slutade jag jobbet tolv och åkte hem och hämtade Zandra sen drog vi ner till stallet. Zandra red Flisan medans jag mockade och fixade. Flisan var superfin enligt Zandra och hon hade fått några riktigt fina galopper.

Efter Flisan åkte vi ut till Berga för att fixa Didden, Zandra red och jag mockade och fixade där också. Sen skulle ju Didden vara kvar där över helgen och dom som har stalltjänsten tar hand om henne. Sen bar det av hemmåt igen, väl hemma så hade Maddis och Jimmy lagat middag och Jack hade dukat i vardagsrummet. Så det var bara att slå sig ner att äta. Härligt! Kvällen ägnades framför tvn och Lets Dance.

På lördagen hade jag foring och utsläpp, så jag och hundarna var i stallet klockan sju. Passade på att mocka och fixa till Flisan sen blev det en långrunda med voffarna. När jag kom hem blev det frukost!
Jack och Thommy åkte till simmhallen för att öva på simmningen, och ha lite kvalitetstid pappa och son. Själv ägnade jag ett par timmar åt städning av huset. Sen eftermiddag åkte jag ner till stallet och red Flisan, det blev en skön tur tillsammans med Anna och Emellie.
När jag kom hem hade Thommy middagen klar, potatisgratäng, lövbiff och bearnes. Det var galet gott!

I dag söndag tog Thommy, Jack och jag en långrunda med hundarna tillsammans efter en sovmorgon och långfrukost. Fixade åt Flisan på eftermiddagen sen skulle Zandra rida henne med Elin. Nu sitter jag här med en kaffe och ska snart gå och göra mig i ordning för biokväll med mamma och syrran, vi ska se "Änglagård 3" det ska bli mysigt!

Go kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

En myshelg verkar det som



Sv. Hon var desto lyckligare innan



Kram

2011-01-31 @ 12:31:49
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0