De e´ mycket nu!

Hinner inte med någonting riktigt ordenligt numera. Fullt upp så här i början på sommaren, studenter, klassfest, skolavsluterfest mm.. och det ska handlas och fixas. Såg mig runt hemma i går kväll när jag kom hem från Felicias student, och upptäckte röran och lagret av hundhår som låg som en matta över golvet. Bara att plocka fram dammsugaren och röja av, man kan inte tro att man har två lediga ungdommar hemma fullt friska och arbetsföra. Hjälpa till? Näää varför det?! Det blir nog en liten uppsträckning i kväll om vi ses.

Apropå ingenting så har min mobil börjat krångla, jag kan inte föra över bilder till datorn. Då låser sig mobilen och får en massa knasiga färger över displayen. Irriterande eftersom jag tog en del bilder på Felicias student. Och i måndagskväll filmade jag när Zandra red Flisan som hade en superbra dag! Zandra hoppade henne lite och övade galopper utan minsta tjafs. Flisan fick ca fyra bra dagar och nu börjar hon gå in i brunst igen, inte kul alls....

I kväll är inget inbokat och jag kan åka ner till stallet i lugn och ro, det ska bli skönt!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0