För bra för att vara sant!

Från måndagmorgon v.10 ska Zandra praktisera hos Jennie igen i tre veckor. När jag var där och tränade i lördags erbjöd Jennie oss att stalla upp hästarna där under praktiken. I tre veckor får jag alltså fri tillgång till ridhus och jag får rida lektioner för  Jennie. Det känns helt fantastiskt underbart!! Jag har fått chansen att trimma på min ridning och komma över min rädsla när Flisan stökar med mig. Hon är ju uppe i kondition nu och orkar protestera mer än förut.

Så på söndag packar vi och åker till Sjöberg! Själklart kommer jag sakna mina stallkompisar och det blir lite längre till stallet, men vilken chans!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Äsch!... Du kommer inte att sakna oss... -Inte alls, för det kommer du inte att varken tid eller ork med :) Kram!

2011-03-01 @ 12:09:47
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0