För hon har tagit studenten...

fy fan vad hon är bra!!

Min äldsta dotter Madeleine tog alltså studenten i går, äntligen är hon klar som hon slitit! Och nu väntar arbetslöshet...vi får se hur länge, hon var på arbetsförmedlingen i dag. Vi hade studentmotagning hemma direkt efter att Madde sprungit ut och det kom en hel del nära och kära. Madde och hennes vänner höll oss vakna till klockan tre på morgonen, och sen skulle man upp klockan fem...inte kul! Men men studenten tar man bara en gång i livet så vem hade hjärta att gnälla. Men jag tror ni förstår hur trött jag är i dag.

Här kommer lite bilder från firandet.


Nyutsprungen!

Madeleine med bästa vännerna.

Paketöppning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till Madde!!!



Jag har en student den 10:e jag...



Men varför i himelens frid tog du inte semester dagen efter??



Kram

2011-05-27 @ 10:11:56
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja!... Fy fan vad hon är bra :) (sjungandes)

Grattis till Maddis :)

2011-05-28 @ 12:08:35
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0