Ibland är det gott att leva!

Och i dag har det varit en sådan dag. Nu är nämligen både hallen och hallgarderoben klara!! Vi kan äntligen hänga undan jackor och skor, och nya hallen är jättefin!

När jag skulle gå rundan i skogen med hundarna sprang jag på massor av gula kantareller, så jag fick ringa Ekman så han kom ut med en påse i skogen. Sen var vi ute tillsammans i någon timme och kom hem med säkert tre kilo svamp. Det finns hur mycket som helst!!

Vid halv fem begav jag mig till stallet för att ta hand om pållarna. Zandra har fått stalledigt i helgen eftersom hennes Robin kom hem i dag, dom har inte setts på nästan tre månader. Väl i stallet fick jag sällskap av Anna och Elin 1 och 2. Anna erbjöd sig rida med mig så vi tog en sväng tillsammans. Nervös innan jag kom upp i sadeln som vanligt men turen blev underbar! Flisan var så lugn och fin och Anna och jag pladdrade på så tillslut njöt jag bara i sadeln. Total lycka!

Nu sitter jag och har lite soffhäng med Jack och Thommy, och vi har just ätit kantarelltoast :)

Ibland ler livet även mot mig!


Kommentarer
Postat av: Sara

...ååh vilken hä-äärlig dag... -sjunger-

Kram

2011-10-09 @ 00:36:57
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0