Lördagen som försvann??

Vart tog den här dagen vägen?? Gick upp vid sju och utfodrade hundarna och släppte ut dom en sväng, gick sen och la mig igen. Väcktes av Thommy halv elva!! Då hade han gjort frukost framför tvn åt oss, mysigt! Efter frukost gick Thommy och Julia ut med hundarna och plockade svamp, jag avstod att följa med. Har fått nog av svampplockande på ett tag, i alla fall med Thommy som aldrig vill gå hem.

Så jag stannade hemma och gjorde lite nytta i stället som tvätt och städning. Zandra och Robin dök upp vid ett och vi åkte till stallet. Zandra red hästarna och jag fixade allt annat. Flisan fick sig en omgång på volten, Zandra red igenom henne ordentligt och sen hoppade hon lite studs. I morgon tar jag över!

En mysig middag blev det med potatisgratäng och grillat kött, allt enligt Zandras önskemål innan Belgien, inälvsmat och sniglar :)

Den här dagen kändes väldigt kort men skön, en avkopplande lördag som försvann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0