Nu är det nära..

på söndagmorgon ska jag köra Zandra till Skavsta och flyget, sen är jag ensam med pållarna i tre veckor! Som jag nämnt tidigare ska hon till Belgien på praktik. Jag är mest orolig för hur jag ska hinna med allt, jag har ju Jack som har både läxor och träningar och så två hundar som kräver en del. Tur jag har Thommy och så bra stallvänner. Sen är det där med ridningen...hoppas det ska funka!

Hon som Zandra ska till heter Karin Donckers och håller på med fälttävlan, där ingår ju både dressyr och hoppning. Här är lite smakprov.








Hon har upp emot 40 hästar på gården, så dom lär ha att göra :) Det blir säkert en otrolig upplevelse och erfarenhet.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jisses...Skavsta...det är ju nästan hemma hos mig... kommer du förbi på fika?? :P



Kram

2011-10-15 @ 09:25:43
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0