Sakta men säkert..

går det framåt för mig och Flisan...tillsammans :) Det blev en ridtur i går kväll också, tillsammans med Anna och Varre i månskenet. Jag kan slappna av och njuta bitvis och är spänd halva tiden. Anledningen till att jag blir så spänd är att Flisan är väldigt pigg, och jag är osäker på vad hon kan hitta på. Men jag försökte tänka på det Anna sa - Vonne, hon är faktiskt väldigt lydig! Och det är sant men hon har ju ett jäkla humör också ;) Om jag sitter och bromsar för mycket är jag rädd att få ett bakslag. Men det är bara att kämpa på, för varje gång jag rider blir jag lite modigare om det det fortsätter så här bra! Och det är ju så underbart att vara tillbaka i sadeln.

Håller mina tummar!!

Kommentarer
Postat av: linh to phuong

- tack så jätte mycket för rösten! :)

2011-10-12 @ 16:28:38
URL: http://madebylinh.blogg.se/
Postat av: Lena

Det gör jag verkligen! Håller tummarna alltså

2011-10-12 @ 21:36:27
Postat av: Lena

Det gör jag verkligen! Håller tummarna alltså

2011-10-12 @ 21:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0