Helgen!

Jack (min son) har börjat på innebandy och i fredags var det andra träningen, och jag åkte med och tittade. Jag var rätt otaggad att åka i väg halv sex en fredagskväll och titta på bandy men oj vad kul det var!! Det var endast jag och två entusiastiska pappor som satt och kollade, jag misstänkte starkt att dessa pappor varit på "afterwork" innan. Mycket pratglada lite lätt rödögda och trevliga förklarade dom allt för mig. Och det var riktigt kul!! En och en halv timme flög i väg, och sonen var jätte duktig!  Mitt nya fredagsnöje kanske?  Med en hel del träsmäk i baken åkte vi hem och tittade på Idol. I kväll är det träning igen halv sex så det blir en blixtvisit i stallet innan.

Under lördagen var det mycket stallpyssel, först utsläpp och mockning och en runda med hundarna på morgonen. På eftermiddagen åkte jag ner med Zandra och det var då jag skrittade lite på Flisan :) Sen var det dax att flytta allt på loftet igen, dom lägger om golvet där uppe så vi får flytta runt en del. Anna och jag hjälptes åt med att flytta garderoberna vi har grejor i där uppe. jag småler fortfarande när jag tänker på hur Anna plötsligt försvann in i sin garderob utan dörr när hon skälpte upp den på pirran med öppningen mot sig. Det blev dagens bästa garv!!

Lördagkvällen spenderades i soffan med familjen.

På söndagen gick jag upp vid halv åtta och tog en långrunda med hundarna. Sen åkte jag och jobbade mellan 10.00-15.00 och fick massor gjort. Zandra tog stallet och flisan, och Madeleine och Julia tog hundarna på en tvåtimmarsrunda. Under em och kväll blev det lite städning och tvättning, och även denna kväll avslutades i soffan med familjen.

Hoppas er helg varit bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha... det hade jag redan förträngt ;D

2011-09-20 @ 11:36:06
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0