I kväll...

är det dax för den första hoppträningen för Flisan och Zandra på Sjöberg. Så det blir till att åka hem klockan tre från jobbet i dag om jag ska hinna med matlagning och hundar innan. Det är körigt utan Ekman som alltid fixar allt sånt de dagar jag ska i väg på något.

Jag hoppas jag ska kunna uppdatera med film från hoppningen men jag har problem med uppladdningen av filmerna. Har förgäves försökt lägga upp filmer från dag två på kursen i helgen men det bara misslyckas. Man måste ju upp med filmerna på Youtube innan jag kan lägga dom här, och det är där det krånglar. Jag tror vårat nät hemma har varit för segt, det står typ att det ska ta 135 min för en film. Men vi får väl se, kul ska det bli i kväll i alla fall. Flisan är ju så fin nu och jag håller tummarna för att det håller i sig.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Victor Qvarnström

Hej där :)



Såg Sidney och blev jätteglad, har precis fått en nästan identisk blandis fast en tik som heter Bella på 6mån. Har du FaceBook får du gärna adda mig där så kan du kika på lite bilder o filmer på Bella.



Jag heter Victor Qvarnström och bor i Göteborg :)



Ha det bäst nu!!!

2011-09-07 @ 20:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0