Lördagsmorgon!

Jag är helt klart piggare i dag men har fått en jobbig hosta. Sitter och försöker tagga till inför dagen övningar, har fått i mig en apelsin, ägg och kaffe. Zandra har inte vaknat än hon pratade nog med Robin halva natten på Skype. Robin är Zandras pojkvän som pluggar i Norge, han ska bli sjökapten när han är klar. Jobbigt med ung kärlek på distans men dom ska göra ett försök i alla fall. 

I dag bär det alltså av till Sjöberg och Jennie Fröcklins Häst och ryttarutbildning, ja hennes företag heter faktiskt så om ni inte redan visste det ;) Dax för Zandra och Flisans första dressyrlektioner efter sommaren. Och jag tror Jennie kommer bli glatt överaskad av Flisans utveckling. Ska bli kul att höra vad hon säger och hur dom ska ta sig vidare. Jag kommer alldeles säkert uppdatera här om det i kväll.

Ha en skön dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Spännade att höra vad Jennie tycker om Flisans

utveckling. Ser fram emot nästa inlägg :)

2011-09-03 @ 19:02:54
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0