Frustrerad!

Känns skitjobbigt rent ut sagt just nu. Halsen blir bara sämre och jag blir mer och mer frustrerad och stressad över att vara sjuk och inte kunna träna nu när jag verkligen kommit igång. Det blir också svindyrt att vara hemma så här många dagar från jobbet.

Zandra mår som mig och vi kollade varandra i halsen med ficklampa i dag, vi är både svullna och har vita prickar så det blir till att åka till doktorn i morgonbitti. Kanske kan man få ett slut på den här sjukstugan! Sen är det bara att köra hårt!


Just det! Jag körde Zandra och Flisan till markarbetesträningen på Sjöberg i går kväll, jo jag vet vi borde inte ha åkt eftersom vi inte är friska men det var så länge sedan nu. Och Flisan var verkligen super!! :) Hon var så lugn och fin inget stök alls! Visst blir hon taggad och lite springig ibland men ingenting mot förut. Jag tror hon börjar mogna och hon är mycket starkare. Vi väntar fortfarande på att hennes jobbiga brunst ska sätta igång men icke! Även fast både Varre och Didden i samma hage varit brunstiga så har Flisan inte blivit det. Vi är glatt förvånade :) Jag tror inte på mirakel men tänk om det inte blir fullt så jobbigt och ofta som förut, det skulle vara underbart!

Hoppfull :)

Kommentarer
Postat av: Anna

usch! Era stackare. Tänk om Ni kunde få hålla er friska efter denna omgång.

Kan ändå inte låta bli att bli glad när jag läser detta inlägg och jag håller med dig. Flisan är så himla mycket trevligare än hon var förra våren. Men något mirakel är det ju inte direkt utan hårt arbete som äntligen börjar bära frukt. Bra och jättekul att det känns bra i ridningen för Zandra nu :)

Kram

2012-04-18 @ 20:41:51
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0