Milen drygt i dag

I går var det ju traditionellt Påskfirande hemma hos mamma med närmaste släkten. En hel del ätande blev det ju som vanligt :) Jag tillät mig äta precis vad jag ville av godsakerna. Men jag håller mig fortfarande borta från ko och griskött, vilket inte känns som någon uppoffring. 

Jag har varit riktigt duktigt och gått/joggat varje dag under Påsken, i dag tog Thommy och jag milen drygt. Jag växlar mellan att jogga och gå för att träna inför Vårruset. Det har varit rätt tungt senaste dagarna men det brukar det vara under pms veckan. Inte lätt att springa när benen känns som stockar och brösten som bowlingklot ;) Men jag hoppas komma ur det lite starkare nästa vecka.

Jag känner ett visst mått av otålighet just nu och önskar det hände mer med kroppen, visst har det hänt massor redan men man vill att det ska gå fort!! Håller mig borta från vågen hemma och väger mig bara på Curves en gång per månad. Jag tror bara jag blir ännu mer otålig om jag ställer mig på vågen för ofta. Till min stora frustration är ju Curves (Täby) stängt under Påsken så det blir ingen träning förrän på tisdag. Men lite vila är kanske bra? Sen tar vi i med nya tag igen!!

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0