Onsdag 4:e april

Hade intag av hästarna i dag som vanligt på onsdagar. Zandra gör det sista i skolan på Berga och hann inte komma hem varken i går eller i dag. Så jag fixade båda pållarna. I morgon ska vi åka och tömma hennes rum där borta, uj vad grejor det kommer att vara!!

När jag kom hem från stallet tog jag på mig löparskorna och träningsoverallen sen joggade jag 2,7 km med hundarna. Meningen var att jag skulle åka och träna ett pass på Curves också, men kände mig för trött i kroppen så jag hoppade över det. Har tränat måndag och tisdag så en vilodag behövdes. I påskhelgen ska jag lägga ner lite krut på löpträningen, måste ligga i nu för det är inte långt kvar till Vårruset.

Kvällen har bestått i lite matlagning eftersom kocken är och Bowlar, han behöver ju lite ledigt från spisen ;) Sen har jag sällskapat med sonen. Det blir nog tidig läggning, det kommer bli en lång morgondag som börjar klockan 05.00 i stallet.

Sov gott mina kära läsare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0