Arbetsdag tre..

och det känns lite segt att komma i gång! Bara halva styrkan är tillbaka efter semestern, nästa vecka blir vi fulltaliga igen. Thommy är ledig denna vecka också, inte så lätt att komma ur sängen när han och Jack får ligga kvar och sova.. men jag måste ändå säga att det gått rätt bra.

Under en veckas tid har jag haft hand om Annas Varre då Anna varit i Portugal på semester, det har gått bra och både Varre och jag har lärt känna varandra lite mer. Jag har dock inte ridit henne, ville inte eftersom hon är barfota fortfarande även om Anna sa att det var ok på volten. Men jag har varit galet ridsugen i sommar!
 
Det här är Varre


På torsdag är det vad jag vet just nu stallmöte, vi ska gå igenom nya haggrupper och hagar inför hösten. vi har tre nya medlemmar och vi måste se över hur alla nya hästar ska gå. Troligtvis splittras våran grupp också :( det känns lite sorgligt.

På fredag ska bilen in på verksta´n och byta bromsslangarna fram, fick nedslag på besiktningen, då måste jag åka buss till jobbet...suck! Man är ju lite bortskämd som bilburen...

Dags att jobba lite kanske...

Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga semester :-) men på måndag är det saltgruvan igen. Tusen,tusen tack för hjälp med Varre under veckan vi varit borta. Visst är hon mysig min pålla ! jättefin bild :-)...Vi ses på mötet ikväll - kl 18 var det va? Kram!

2012-08-09 @ 11:25:38
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kan släppa ut hästarna i morgon :-)

2012-08-09 @ 13:19:20
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0