Detta har hänt..

Datorn har inte blivit lagad än.. :(

Hästarna har kommit hem från betet och fått nya skor, Zandra har börjat igångsättningen. Flisan ser riktigt fin ut, lika lösgjord som när hon gick ut till betet, men nu har hon gått in i brunst och då kommer spänningarna i kroppen som ett brev på posten. Men det verkar lovande ändå :)

Semestern har varit skön, en hel del bad har det blivit. Några dagar i västergötland närmre bestämt i Lyrestad vid götakanal blev det också. På måndag börjar jag jobba igen, känns lite tungt!

Min träning fortsätter och jag har tränat på Curves fyra dagar i veckan sen jag fick börja igen efter operationen. Jag har gått/joggat mellan 5 och 7 km i stort sett varje dag. Tyvärr står nog vågen still eftersom jag äter alldeles för mycket godsaker, måste skärpa till mig nu!

Hoppas ni har harft en skön sommar också? Och den är väl inte slut än ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Men jisses...vad du är duktig

Du kan ju tänka dig vad vågen sagt om du inte gjort allt det där... min säger att jag ska kliva av... ;)



Kram

2012-08-04 @ 13:40:12
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Sara

Tack :) och välkommen tillbaka till bloggvärlden



kram



2012-08-06 @ 19:57:20
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Anna

Dags även för mig med skärpning... Alldeles för tung just nu :| Jag kanske ska börja / fortsätta promenerandet gubben o jag påbörjade i Portugal? Kramis!

2012-08-09 @ 11:34:31
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0