Med benet i paket..

ligger jag i soffan och kollar på tv. Gjorde operation nr 2 i går så  nu ska åderbråcken vara veck om ett tag. Har haft jävulskt ont den här gången, men det känns bättre då jag ligger med benet i högläge. I dag ska det promeneras två timmar fördelat under dagen vilket jag ligger och laddar för nu. Bara att komma igång så fort som möjligt! Men jag får inte jobba på hela veckan för doktorn, eftersom jag har ett stående och tungt jobb. Träningen får också vänta..

Nu ska jag slå en signal till hovis för Flisan har tappat en framsko..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men jisses då... op II...missade jag den första?

Det bästa är att följa läkarens ordination. Trist men han har nog mer erfarenhet av läkningen....fast det är bara vad jag tror ;)



Krya på dig

Kram

2012-08-21 @ 09:56:43
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Bodypalace

Usch tråkigt med dessa hemska åderbrock. Har själv fått ett pungbråck och har en tid hos läkare för att ta reda på om jag kan få barn i framtiden eller inte.

2012-08-21 @ 11:02:27
URL: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0